Gran Canaria - Måndag

Nu tänkte jag tala om för er vad jag har gjort på min vecka på Gran Canaria, och så startar jag en ny kategori som heter "resor" där jag framöver ska skriva om mina resor.Så nu börjar vi med min måndag:
Måndag:
Jag gick upp på morgonen och vi åkte till Arlanda typ 12. Sen åt vi lunch där. Planet gick halv fyra tror jag, det tog 6 timmar att flyga så vi kom fram vid 22. Då gick vi på en buss som körde oss till hotellet i Areguineguín som stället hette. Vi kom fram typ 11. Sen gick vi ut på en restaurang och tog en natt macka när vi hade fått vårat rum.
Bilder:

Bror på Arlanda bussen
Jag o pappi:)
Hela familjen♥
Jag fortfarande på flygplatsen. (Vad gör jag med drickan egentligen...)
Natt bild från vår balkong (dålig kvalite, jag vet)

Kommentarer
Lisa

Söt blogg du har, vill också vara i Gran Canaria! :(

Skrivet den: 2011-01-12 Klockan: 20:42:43
Blogg: http://livetpaklatt.blogg.se/
Izabelle

sv : Härliga bilder !



Idag har jag typ bara kollat runt och försökt hitta något jag kan köpa .. hehe :P

vvad har du gjort idag ? :)

Skrivet den: 2011-01-12 Klockan: 21:08:06
Blogg: http://bbarabbelle.blogg.se/
Izabelle

sv : okej , jo jag med .. :(



nej det gjorde jag inte ..

mamma tyckte det var bättre att prova kläderna innan xD

men jag beställer nog snart ändå :P

Men har inte råd denna veckan för ska gå på Idol tunreén i Linköping på fredag , så måste ha pengar till mat och massa ;)

Har meet n greet så får träffa alla och så !

ska blir riktigt härligt att få krama olle ! :D

kollade du på idol ?

isåfall vem hejjade du på ? :)

Skrivet den: 2011-01-12 Klockan: 21:31:53
Blogg: http://bbarabbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0