Sommar...

Tänk dig en grön sommaräng du springer där i sommarvärmen i bara shorts och linne. Det är sommarlov. Livet är härligt...
Jag längtar till sommaren! (Och älskar låten)
Den här låten passar in på mig just nu♥
Riltons vänner (som sjunger den här låten) är en vokalgrupp som jag tycker är superbra! Vokalgrupp = att de inte har några instrument utan gör alla ljud med sina röster. Och alla har gått i samma skola som jag:)
Sök på "Riltons vänner" på spotify eller you tube så kommer det upp många bra låtar.
Det är väldigt synd för den här gruppen har splittrats (för inte så länge sen, tror jag) så det blir inga nya låtar från dem ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0