Nu är...

...jag hemma igen! (För er som inte vet så har jag sovit över hos Issa.)
Igår så spelade jag först orgel för en gubbe som fyllde 70 år, jag spelade Hedvigs sång (Harry Potter låten) och då fick jag fyra rosor och 160 kr:) Ganska bra för att bara spelat i ett år.
Sen när jag hade spelat klart så åkte jag hem till Issa och vi hade först problem med att laga mat men sen tittade på film och typ somnade ganska sent.
Idag har jag varit på första dans lektionen! Det var jätte kul, älskar att dansa. Nu ska jag och mamma åka och handla på ICA.

Kommentarer
Anonym

ja det var duktigt :D

Skrivet den: 2010-09-12 Klockan: 22:54:42
Blogg: http://livetivitavillan.blogg.se/
Josefine

Tack ska du ha :) måste säga detsamma !

Skrivet den: 2010-09-13 Klockan: 09:16:27
Blogg: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0