Test

Hur bor du: I villa
Hur lång är du:
158cm
Vad har du på dig just nu:
Treggings från H&M, röd t-shirt, vit hoodie från cubus och rosa fårskinnstofflor
Vilket är ditt senaste inköp:
Två oversize-tröjor från H&M
Din favoritdryck på morgonen: Oboy
Vem snackade du med senast:
Mamma tror jag
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Iskall cola:)
När gjorde du senast något riktigt dumt: vetne
Saknar du någon just nu: Nej...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Argumentera mot mig och vinna!

Senaste person du kramade: Mamma tror jag
Senaste person du ringde: David (storebror)
Senaste person som ringde dig: David
Vad drack du senast: Juice 
Vill du ha barn: Ja, fast inte än!
Längtar du till din nästa födelsedag: Of course
Är du sugen på något nu: Shoppa!
Använder du hudkräm:
Ja, om jag kommer ihåg
Brukar du baka:
Ibland 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jodå
Vilken låt lyssnade du senast på: As dew in aprille

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej, tycker om att posa,  haha!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj, det får jag nog fundera lite på...
Vad åt du till middag senast?
Fläskfilé med banan och curry och potatis
Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde inte det?
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt? Ja, många gånger när jag var liten
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inga tatueringar i alla fall och tror inte piercingar heller.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och läsk, ibland godis
Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Syslöjd tror jag
Vilket ämne är sämst: SO!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ fem eller sex.
Tycker du om att krama folk? Det beror lite på vem men i stort sett, ja!
Äger du en digitalkamera? Jepp!
Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, läppglans och lite pengar.

Nu vet ni lite mer om mig! (Om ni orkar läsa igenom det)
Jag tog det från Elina




Kommentarer
cecilia

SV: Tack så mycket! :)

Jag mår bara bra, hur är det själv? :)

Skrivet den: 2010-11-06 Klockan: 13:26:39
Blogg: http://cceciliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0