Klassresan-blider

Bilderna som jag tog på klassresan:

FREDAG


Jag i korridoren innan vi åkte.

Bussen som vi åkte till Årsta med (ingen aning om vem personen är...)

Tagen från båten

Solnedgången (Snyggare IRW)


Vi grillade korv:)

Martin fångade en aborre

Mums, grillade aborrar

En stock som ser ut som en människa, ser ni?

LÖRDAG
Vid badplatsen:


Ett minivattenfall



Det fanns militärbunkrar på toppen av klippan





En fin strand på andra sidan klippan (det var säkert där vi skulle vara egentligen...)

Martin och Ivar hittade patroner



Stranden






Kaveldun:P


The ocean

Fin bäck


Jag samlade på vita stenar:)

Lite mer stenar


Jag står och fläktar min handduk:)

SÖNDAG

Båten som vi åkte hem med

På pendeltåget

Det var alla bilder. Ska lägga upp en video från stranden också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0