Sorry!

F´låt att jag inte har bloggat på länge! Jag tar lite pauser. Nu tänkte jag iallafall börja igen.
Nu är jag på landet (ligger i dalarna) och idag har jag typ målat huset och varit inne på datorn.
Min brorsa håller på att  ta MC-körkort idag så han och pappa har varit i Mora sen kl.8 och är där fortfarande.Hoppas han lyckas! Då kanske jag får åka bakpå ibland=P
Här kommer lite om mig:

Namn: Linnea
Ögonfärg: Blågrå
Hårfärg: Blond
Högerhänt/vänsterhänt: högerhänt
Skostorlek:
38-39

Favorit:

Sport: Vetne
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar!

Har du någonsin :

Varit kär: Yes
Blivit dissad: Ja, fast inte som jag kommer på nu
Sovit utomhus: Ja i tält, hehe
Sett en död människa: Bara i filmer
Retats: ja, mest mot brorsan

This or that
:
Pepsi/cola: Cola
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: Film, tror jag
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Like both

Senaste du:

Skrattade: Idag
Grät: Längesen
Filmen du såg: Mission Impossible2
Drog ett skämt: Kan inga bra
Sjöng en sång: Sjunger jämt

Har du under den senaste månaden:

Kysst någon:
nop
Badat utomhus: Jepp, igår




Kommentarer
ida myrin ♥

sv: åh, taack :)) detsamma!

Skrivet den: 2010-07-07 Klockan: 15:42:04
Blogg: http://myrins.blogg.se/
Jennie

åh va kul med MC-körkort :) hoppas han lyckas!

Skrivet den: 2010-07-07 Klockan: 21:40:49
Blogg: http://hallon8.blogg.se/
JENNSANS mode

svar: tack!

Skrivet den: 2010-07-08 Klockan: 18:53:37
Blogg: http://jennsansmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0