Allt som har hänt

Okej, nu har inte jag haft tid och ork till att blogga på ett tag men nu så blir det mer blogging! Och det här är vad jag har gjort de senaste dagarna:)
Fredag
Jag var föst i skolan och slutade extra tidigt för att sen ha två konserter i Hedvig eleonora kyrka där vi bara sjöng typ fyra stycken. Och jag fick autograf av Malena ernman.:)
Min familj åkte till landet men jag följde inte med eftersom min helg var full.
Lördag
Jag åker till Isabella och är där på förmiddagen sen åkte vi till våran första dansuppvisning i Diselverkstaden och det gick bra:)
Sen åkte vi tillbaks till Issa och vi kollade på finalen på robinson och jag sov över där.
Söndag
Jag vaknar hos Issa och vi åker till våran andra dansuppvisning och efter det så äter vi lunch på donken.
Sen åker vi till Hedvig eleonora kyrka för att ha två konserter till där och på den sista så var kungen och drottningen där och lyssnade, så nu har jag sjungit för drottningen tre gånger och kungen två.
Sen åker jag hem för min familj har kommit hem igen.
Måndag
Jag är ledig från skolan men har flickkör tolv till två och då är det några som gör en dokumentär om flickkören så dom filmar.
Annars gjorde jag inget speciellt  den dagen
Tisdag
Jag sjöng med flickkören på högstadiets avslutning och sen hade vi avslutning<333
Sen gick jag , Tove och Isabella och handlade massor med julklappar i fem timmar så nu är alla julklappar fixade xD
På kvällen såg jag och David (storebrosha) på the blues brothers.
Onsdag
Idag gick jag upp seeent och åt frukost/lunch typ ett:)
Nu är jag inne på datorn och jag måste slå in alla julklappar:)
Så då vet ni vad jag har sysslat med om ni orkar läsa igenom ;)

Kommentarer
Catta

Jag gör inte så mycket, funderar på att se en film :) Valentines day, har du sett den?



Vad gör du då? :)

Skrivet den: 2010-12-22 Klockan: 16:33:55
Blogg: http://cathauiina.blogg.se/
rebecka

vem ska du slå in julklappar till då?:D

Skrivet den: 2010-12-22 Klockan: 16:35:50
Blogg: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med och tävlar :D

Skrivet den: 2010-12-22 Klockan: 17:01:29
Blogg: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0