<3

Idag har skolan börjat igen, och jag längtar redan till nästa lov (kristihimmelfärd) men det är ju bara typ tjugo dagar dit, fast man är bara ledig två dagar så det kanske jämnar ut sig!
Nu har våran klass börjat sälja majblommor, (varför heter det majblommor när man säljen dem i april egentligen?), coh jag har sålt för typ 50 kr idag. Och eftersom vi skulle på någon slags majblommeinformation så fick vi sluta en timme tidigare =P
Någon som tycker jag borde byta bakrund? Jag funderar på det men vilkenfäg ska den va? Någon som har ett förslag?
Jag började läsa om en bok igår som är den bästa jag läst och därför bara måste läsas igen. Den heter " Tusen gånger starkare " och är skriven av Christina Herrström. Den handlar om en klass där tjejerna blir " nertryckta " av killarna, men det börjar en ny tjej i klassen som gör någonting åt det.


Bara måste läsas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn (vet att du inte heter Anonym)
Kom ihåg mig?

Får man veta din mail? (publiceras ej)

Vilken av alla bloggar är din?

Skriv vad du vill

Trackback
RSS 2.0